Meny
×
Dina sökresultat :  Stäng
Kataloger
Inga kataloger matchar din sökning
    ProdukterSe alla produkter
    Inga produkter matchar din sökning
      Hjälp & Kontakt
      Kundvagn

      Vilka är era försäljningsvillkor?

      Se våra allmänna försäljningsvillkor.

      Måste jag vara registrerad för att göra en beställning?

      Ja, du måste vara registrerad medlem för att göra en beställning eftersom vi behöver dina kontaktuppgifter för leverans.
      Men vi ger dig möjlighet att registrera dig i samband med din första beställning.

      Jag är väldigt intresserad av en av era produkter … hur får jag mer information?

      För att få mer information om våra produkter, vänligen kontakta oss på telefon 46844683147.

      Hur gör jag en beställning?

      1. Välj alla produkter du gillar. Observera att innehållet i din varukorg endast reserveras när du har bekräftat varukorgen och leveransadressen.
      2. Du kan när som helst ta bort en artikel från din varukorg.
      3. Ange eventuell rabattkod och ditt postnummer för att beräkna leveranskostnaderna.
      4. Logga in eller registrera dig om du inte redan är medlem.
      5. Välj fakturaadress och leveransadress.
      6. Välj din betalningsmetod och bekräfta beställningen.

      När du har gjort en beställning på Vente-unique.se får du en bekräftelse via e-post med dina kontaktuppgifter, beställningens innehåll, vald betalningsmetod och leveransvillkor.

      Varför avslutas en blixtförsäljning tidigare än planerat?

      Möblerna som erbjuds i våra blixtförsäljningar finns endast i begränsade mängder. Vi försöker förutse tillräckliga kvantiteter för att tillfredsställa alla våra kunder, men ibland tar produkten slut.

      Vi rekommenderar att du regelbundet kontrollerar lagersaldot för slutsålda produkter: vissa kunder annullerar sina köp och då läggs varorna tillbaka i lager.

      Kan jag beställa som en gåva?

      Om du vill ge en möbel som gåva anger du helt enkelt en annan leveransadress än fakturaadressen genom att klicka på ”Min fakturaadress är annorlunda än leveransadressen” när du gör beställningen. Fakturan skickas till dig. Kom ihåg att ange ett giltigt telefonnummer så att vi kan kontakta mottagaren för att avtala leveranstid.

      Jag är inte nöjd med möbeln jag fått. Kan jag returnera den?

      Inom 30 dagar måste du begära retur med rekommenderat brev med mottagningsbevis, adresserat till vår kundtjänst (poststämpel gäller som bevis).

      Vår kundtjänst kontaktar dig för att organisera returen av produkterna.

      När vi har tagit emot de returnerade möblerna och kontrollerat deras skick återbetalar vi dig. Returkostnaderna står du själv för.